Vše o Vašem nákupu

OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ

Nákup v našem internetovém obchodě je velmi rychlý a jednoduchý. 

Nejprve si zvolte zboží podle svého výběru a vložte do košíku tlačítkem "koupit". Chcete-li přidávat do košíku další položky, stiskněte tlačítko "pokračovat v nákupu", pokud je Váš nákup kompletní, zvolte "zaplatit".  Po vyplnění svých údajů zvolte "pokračovat" a následně si vyberte jeden ze způsobů dopravy a platby. 

V následujícím kroku si zkontrolujte svoji objednávku a budete-li nám chtít ještě něco sdělit, vyplňte pole "Vzkaz pro prodejce". Stisknutím tlačítka "odeslat objednávku" je Vaše objednávka hotová, na e-mail by Vám měla přijít zpráva s potvrzením. Pokud jste potvrzovací zprávu neobdrželi, zkontrolujte si, prosím, svůj spamový koš a správnost Vámi zadané e-mailové adresy. Nedorazí-li potvrzovací zpráva do 2 hodin, kontaktujte nás.

Věnujte, prosím potvrzovacímu e-mailu pozornost a přečtěte si veškeré informace v něm obsažené. V případě, že jste zvolili platbu předem na účet, najdete v tomto e-mailu také bankovní údaje. V rámci urychlení expedice objednávek vás prosíme o zaplacení v co nejkratším možném čase. Objednávky na dobírku mohou být telefonicky ověřeny, v případě nepřevzetí zásilky je zákazník povinen uhradit poplatek ve výši 150 Kč.

Veškeré objednávky jsou závazné, odeslání objednávky je potvrzením, že jste se seznámili s obchodními podmínkami. Zrušení či změny objednávky jsou možné pouze před odesláním zásilky. 

Fakturu zasíláme elektronicky.

Ceny vyobrazené u zboží jsou konečné a platné do zveřejnění nového ceníku.

DODACÍ LHŮTA

Zásilky expedujeme do 7 pracovních dnů od přijetí objednávky - za přijaté se považují objednávky potvrzené do 17 hodin pracovního dne. Objednávky vytvořené po 17. hodině či o víkendu se považují za přijaté následující pracovní den. Nejasné či chybně vyplněné objednávky (neudaná pobočka odběru, špatně zvolená kombinace platby a dopravy atd.) se považují za přijaté teprve okamžikem, kdy jsou všechny údaje kompletní a správné.

Z důvodu sezonních vlivů nemusí být veškeré zboží stále skladem - v takovém případě jsme opravněni nabídnout zákazníkovi alternativní produkt, prodloužit dodací lhůtu, případně po domluvě odeslat i nekompletní objednávku. 

Objednávky placené převodem odesíláme po připsání platby na účet, což může trvat 2-5 dní. Zákazník je vždy e-mailem informován, že zásilka byla odeslána nebo je připravena na odběrném místě k vyzvednutí. Výrobky odesíláme přednostně v plastových kelímcích, pouze výjimečně a za příplatek ve sklenicích. Více se dočtete zde.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník je povinen zboží řádně převzít a zaplatit. 

Provozovatel nezodpovídá za zásilky nedoručené z důvodu chyby na straně zákazníka - neplatná/neúplná adresa, nefunkční e-mail či telefon, nedostatečná komunikace s přepravci atd. Náklady spojené s těmito zásilkami je zákazník povinen uhradit v plné výši.

 

ZPŮSOBY PLATBY

Platbu za zboží je možné provést buď:

Hotově při osobním odběru - pouze pro Prahu 4 a Velké Meziříčí, netýká se Uloženky

Předem na účet

Dobírkou při převzetí zboží

 

ZPŮSOB A CENY DOPRAVY

PARTNERSKÉ PRODEJNY NEJSOU VÝDEJNÍM MÍSTEM E-SHOPU A NELZE NA NĚ POŽADOVAT DORUČENÍ OBJEDNÁVKY.

Doprava zboží je možná následujícími způsoby:

1) Osobní odběr: 0 Kč - po domluvě v určitých hodinách, nejedná se o prodejnu

Oslavická 7, 594 01 Velké Meziříčí 

Podle Náhonu 55, 141 00 Praha 4 

- jakmile bude zboží nachystáno, obdržíte e-mail s informací, v které dny a hodiny je možné objednávku vyzvednout

- zůstane-li objednávka na odběrném místě bez vaší odezvy 14 dnů, bude automaticky stornována

2) Osobní odběr na pobočce Uloženky: 59 Kč (+ dobírka 15 Kč)  

DŮLEŽITÉ: vyberte si, prosím, pobočku v menu a název poté zapište do Zprávy pro prodejce

3) Česká pošta

Doporučený balík do 1,5 kg - 80 Kč

Cenný balík do 5 kg - 120 Kč

Cenný balík do 10 kg - 130 Kč 

Balík do ruky = doručení do rukou zákazníka následující pracovní den po podání –  do 5 kg 139 Kč, do 10 kg 159 Kč

Balík na poštu = zákazník si zvolí poštu, kde si sám zásilku vyzvedne – do 5 kg 129 Kč, do 10 kg 149 Kč

Při volbě dopravy dbejte prosím na hmotnost Vaší zásilky.

4) PPL

Při platbě předem na účet – 125 Kč

Při využití dobírky – 145 Kč

- týká se zásilek do 20 kg

 

ZASÍLÁNÍ NA SLOVENSKO

Česká pošta:

do 2 kg 280 Kč

do 5 kg 325 Kč

do 10 kg 400 Kč

 

Uloženka:

95 Kč + dobírka 15 Kč

Pozor: V případě nepřevzetí zboží je provozovatel oprávněn účtovat zákazníkovi poplatek za poštovné ve výši 150 Kč.

PARTNERSKÉ PRODEJNY NEJSOU VÝDEJNÍM MÍSTEM E-SHOPU A NELZE NA NĚ POŽADOVAT DORUČENÍ OBJEDNÁVKY.

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zboží zákazníkovi. Chce-li zákazník odstoupit od smlouvy, zašle zboží zpět bez zbytečného odkladu nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží nesmí být použité. Obchodník je povinen po překontrolování zboží poslat zákazníkovi bez zbytečného odkladu všechny finanční prostředky. Náklady na dopravu vynaložené na zpětné zaslání nese kupující.

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Zákazník je povinen zboží před přebráním zkontrolovat. Zásilky, které jeví známky poškození, může zákazník odmítnout, zároveň je povinen sepsat s dopravcem protokol o reklamaci. Na pozdější reklamace nebude brát zřetel – prodejce neručí např. za vady zboží způsobené nesprávným skladováním na straně zákazníka. Nevyhovující či očekávání nesplňující chuť či konzistence výrobků není důvodem k reklamaci zboží. Změny vzhledu způsobené přirozenou povahou zboží - olej usazený na povrchu, kapky tuku vzniklé při změnách teplot, oddělování sušiny atd. - nemají vliv na chuťové vlastnosti produktů a nemohou být uznány jako důvod k reklamaci.

V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, je nutné jej osobně doručit nebo zaslat zpět obchodníkovi k posouzení spolu se všemi doklady. Na vyřízení reklamace má obchodník dle zákona 30 dní. Zvolil-li zákazník jiný než nejlevnější způsob dopravy, obchodník je povinen vrátit spotřebiteli náklady na dodání odpovídající nejlevnějšímu způsobu dopravy.

Reklamace se řeší vždy písemně a e-mailem, v žádném případě telefonicky či přes facebook. 

POZOR: Co dělat v případě, že vady zjistíte až po rozbalení? 

V případě, že Vaše zásilka nejevila navenek známky poškození, ale po rozbalení zjistíte, že některé výrobky nejsou v pořádku (rozbité sklenice, prasklé kelímky), je nezbytně nutné se zásilkou manipulovat pokud možno co nejméně a zhotovit fotodokumentaci celé zásilky včetně obalu a výplně. 

Poškozenou zásilku poté máto právo reklamovat na Vaší pobočce České pošty, kam je nutné se se zásilkou osobně dostavit, či doručovacím depu PPL/Uloženky, které ji převezme k posouzení a sepíše protokol o reklamaci. Mějte prosím na paměti, že bez řádné fotodokumentace a Vaší osobní účasti na pobočce nelze reklamaci uplatňovat - v tomto případě za ni prodejce nemůže nést zodpovědnost. 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Odesláním objednávky zákazník uděluje obchodníkovi souhlas se zpracováním osobních údajů.

Veškeré údaje o zákaznících jsou chráněné zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jsou považovány za důvěrné. Provozovatel garantuje zákazníkům, že jejich údaje budou používány výhradně v souvislosti s tímto obchodem a nebudou poskytnuty třetím stranám.

 

Veškeré informace, texty a fotografie publikované na těchto stránkách jsou majetkem společnosti Nutspread s.r.o. Jejich šíření a kopírování je bez písemného souhlasu zakázáno a bude postihováno jako porušování autorských práv.

 

 

Informace o dopravě službou PPL

Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.
Máte možnost volby VEČERNÍHO DORUČENÍ od 17 až do 21 hodin ve vybraných lokalitách. Seznam lokalit naleznete zde.
Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
Datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím našeho webu www.pplbalik.cz.
V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.
Řidič PPL Vás bude v den doručení zásilky kontaktovat na Vámi uvedené tel. číslo, aby dohodl podrobnosti předání.
V případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den.
Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Android (ke stažení na webu PPL).
Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.
 

Pokyny k převzetí Vaší zásilky
 
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu
Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad
Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči
Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní
Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení